Praca profit4you | Profit4You
KARIERA
Dołącz do nas
Jesteśmy międzynarodowym zespołem pełnym pozytywnej energii, który zarówno w pracy jak i w życiu kieruje się zasadą Wartością są ludzie. Nie jesteśmy korporacją i każdego z naszych pracowników traktujemy indywidualnie, uwzględniając jego predyspozycje i umiejętności. Jeśli jesteś zainteresowany pracą pełną nowych wyzwań i rozwijaniem swoich kompetencji wśród profesjonalistów z branży outsourcingu i HR, to skontaktuj się z nami!
KARIERA
Zapraszamy Cię jeśli:
KARIERA
Aktualnie poszukujemy
SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
pracowników z Ukrainy, Białorusi, Gruzji
Od Kandydatów oczekujemy:
- doświadczenie na podobnym stanowisku – warunek konieczny
- poszukiwanie chętnych do współpracy z naszą Firmą zagranicznych agencji pracy (z Ukrainy, Białorusi oraz Azji),
- monitorowanie rynku pracy,
- zaangażowanie w wykonywanie obowiązków
- umiejętność współpracy z ludźmi
- Samodzielność, dyspozycyjność
- pomoc w tworzeniu ogłoszeń o pracę oraz umieszczanie ich na odpowiednich portalach
- poszukiwanie kandydatów alternatywnymi metodami
Ze swojej strony gwarantujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie i wysokie premie uzależnione od efektów pracy
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)
- możliwość realizacji własnych pomysłów
- dobrą atmosferę w pracy w młodym i dynamicznym zespole nastawionym na rozwój
- możliwość zdobycia doświadczenia, doskonalenia zawodowego oraz rozwoju
PROJECT MANAGER z j. rosyjskim
Od Kandydatów oczekujemy:
- zaawansowana znajomość jęz. rosyjskiego
- dobra znajomość j. polskiego
- doświadczenie na stanowisku biurowym
- umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- zdolność szybkiego uczenia się i adaptacji
- umiejętność budowania pozytywnych relacji oraz współpracy w zespole
- pro-aktywna postawa i zaangażowanie w rozwój organizacji
- praktyczna znajomość MS Office, Internetu i sprzętów biurowych (komputer, skaner etc.)
- nienaganna prezencja i wysoka kultura osobista
- umiejętność zarządzania czasem i doskonała organizacji pracy
Dodatkowe atuty:
- wykształcenie wyższe
- dobra znajomość j. angielskiego
- dobra znajomość j. niemieckiego
- prawo jazdy kat. B
Główne zadania:
- samodzielne zarządzanie projektem
- bieżąca praca biurowo-administracyjna
- prowadzenie dokumentacji pracowników tymczasowych
- budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z klientami (w jęz. polskim) oraz pracownikami (w jęz. rosyjskim)
Ze swojej strony gwarantujemy:
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie specjalizującej się w outsourcingu procesów logistycznych i produkcyjnych
- biuro w nowoczesnym środowisku biznesowym w centrum Gdańska (w pobliżu Oliva Business Center, Uniwersytetu Gdańskiego)
- pracę w zgranym, przyjaznym, chętnym do współpracy zespole
- możliwość awansu i rozwoju osobistego
- możliwość współpracy z międzynarodowymi liderami rynku logistycznego i produkcyjnego
- spotkania integracyjne
- samochód służbowy do dyspozycji
PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
Od Kandydatów oczekujemy:
- doświadczenie w sprzedaży, kontakty handlowe i zdolności negocjacyjne
- znajomość rynku agencji pracy (pracownicy ze Wschodu i Azji) lub branży logistycznej/produkcyjnej/spożywczej
- umiejętność korzystania z marketingu internetowego, budowania marki online
- szukamy energicznej, wytrwałej osoby, która nie boi się wyzwań
- zależy nam na Twojej inicjatywie, samodzielności i aktywnym kreowaniu strategii rozwoju firmy
- mamy dla Ciebie samochód służbowy, więc mamy nadzieję, że masz prawo jazdy
- znajomość języka rosyjskiego byłaby dodatkowym atutem, gdyż 95% naszego personelu to obywatele Ukrainy, Białorusi i Uzbekistanu
Czym będziesz się zajmować?
- pozyskiwaniem nowych Klientów i przygotowaniem ofert handlowych
- dbaniem o długotrwałe relacje handlowe z Klientami oraz partnerami biznesowymi
- wdrożeniem i realizacją planów sprzedażowych
- analityką oraz raportowaniem działań marketingowych i sprzedażowych
- rozwojem i monitorowaniem rynku
Dlaczego warto z nami pracować?
- Z nami nie będziesz się nudzić – jesteśmy kreatywnym zespołem, który realizuje ambitne i ciekawe projekty
- Nasze know-how w połączeniu z Twoim zaangażowaniem zapewni Ci atrakcyjne wynagrodzenie, czyli solidną podstawę i wysokie premie
- Gwarantujemy Ci nieograniczoną ilość kawy i herbaty, narzędzia do pracy (komputer, telefon, samochód), duże możliwości rozwoju i samodzielność w działaniu
MŁODSZY SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Od Kandydatów oczekujemy:
- Mile widziane doświadczenie w obszarze kadr/księgowości oraz ukończony kurs lub studia w tym kierunku;
- Znajomość pakietu Office;
- Znajomość podstaw prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
- Dokładność, terminowość, odpowiedzialność i zaangażowanie w pracę;
- Bardzo dobra organizacja pracy;
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- Chęć do nauki i rozwoju.
Czym będziesz się zajmować?
- Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac dla pracowników;
- Wprowadzanie oraz aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym ( w tym w programie Płatnik);
- Rozliczanie i ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, delegacji;
- Nadzorowanie terminowości przeprowadzania badań lekarskich oraz szkoleń BHP;
- Sporządzanie raportów i deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON oraz PPK;
- Wprowadzanie rozliczeń do programu księgowego;
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych.
Oferujemy:
- Umowę o pracę w perspektywicznej i szybko rozwijającej się branży outsourcingu procesów logistycznych i produkcyjnych;
- Pracę w firmie odpowiedzialnej społecznie – jesteśmy laureatem konkursu „Pracodawca przyjazny cudzoziemcom” 2020, organizatorem cyklicznej akcji charytatywnej „Cenimy Wielkich, Wspieramy Małych”;
- Niezbędne narzędzia pracy;
- Pakiet medyczny;
- Możliwość rozwoju.
Przychodzi do nas bardzo wiele zgłoszeń. Informujemy zatem, że odezwiemy się tylko do wybranych kandydatów.
Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie swojego CV na maila: biuro@profit4you.pl
Kontakt telefoniczny: +48 536 587 566