exclusion

Praca profit4you | Profit4You

KARIERA

Dołącz do nas

Jesteśmy międzynarodowym zespołem pełnym pozytywnej energii, który zarówno w pracy jak i w życiu kieruje się zasadą Wartością są ludzie. Nie jesteśmy korporacją i każdego z naszych pracowników traktujemy indywidualnie, uwzględniając jego predyspozycje i umiejętności. Jeśli jesteś zainteresowany pracą pełną nowych wyzwań i rozwijaniem swoich kompetencji wśród profesjonalistów z branży outsourcingu i HR, to skontaktuj się z nami!

KARIERA

Zapraszamy Cię jeśli:

01
posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku
02
jesteś zaangażowany w wykonywanie swoich obowiązków
03
znasz język polski w stopniu co najmniej dobrym
04
potrafisz pracować w zespole
05
wykazujesz się dużą samodzielnością
06
jesteś dyspozycyjny

KARIERA

Aktualnie poszukujemy

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI

pracowników z Ukrainy, Białorusi, Gruzji

 

Od Kandydatów oczekujemy:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku – warunek konieczny
  • poszukiwanie chętnych do współpracy z naszą Firmą zagranicznych agencji pracy (z Ukrainy, Białorusi oraz Azji),
  • monitorowanie rynku pracy,
  • zaangażowanie w wykonywanie obowiązków
  • umiejętność współpracy z ludźmi
  • Samodzielność, dyspozycyjność
  • pomoc w tworzeniu ogłoszeń o pracę oraz umieszczanie ich na odpowiednich portalach
  • poszukiwanie kandydatów alternatywnymi metodami

 

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie i wysokie premie uzależnione od efektów pracy
  • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)
  • możliwość realizacji własnych pomysłów
  • dobrą atmosferę w pracy w młodym i dynamicznym zespole nastawionym na rozwój
  • możliwość zdobycia doświadczenia, doskonalenia zawodowego oraz rozwoju

 

PROJECT MANAGER  z j. rosyjskim

Od Kandydatów oczekujemy:

  • zaawansowana znajomość jęz. rosyjskiego
  • dobra znajomość j. polskiego
  • doświadczenie na stanowisku biurowym
  • umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • zdolność szybkiego uczenia się i adaptacji
  • umiejętność budowania pozytywnych relacji oraz współpracy w zespole
  • pro-aktywna postawa i zaangażowanie w rozwój organizacji
  • praktyczna znajomość MS Office, Internetu i sprzętów biurowych (komputer, skaner etc.)
  • nienaganna prezencja i wysoka kultura osobista
  • umiejętność zarządzania czasem i doskonała organizacji pracy

Dodatkowe atuty:

  • wykształcenie wyższe
  • dobra znajomość j. angielskiego
  • dobra znajomość j. niemieckiego
  • prawo jazdy kat. B

Główne zadania:

  • samodzielne zarządzanie projektem
  • bieżąca praca biurowo-administracyjna
  • prowadzenie dokumentacji pracowników tymczasowych
  • budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z klientami (w jęz. polskim) oraz pracownikami (w jęz. rosyjskim)

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie specjalizującej się w outsourcingu procesów logistycznych i produkcyjnych
  • biuro w nowoczesnym środowisku biznesowym w centrum Gdańska (w pobliżu Oliva Business Center, Uniwersytetu Gdańskiego)
  • pracę w zgranym, przyjaznym, chętnym do współpracy zespole
  • możliwość awansu i rozwoju osobistego
  • możliwość współpracy z międzynarodowymi liderami rynku logistycznego i produkcyjnego
  • spotkania integracyjne
  • samochód służbowy do dyspozycji

 

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY

Od Kandydatów oczekujemy:

  • doświadczenie w sprzedaży, kontakty handlowe i zdolności negocjacyjne
  • znajomość rynku agencji pracy (pracownicy ze Wschodu i Azji) lub branży logistycznej/produkcyjnej/spożywczej
  • umiejętność korzystania z marketingu internetowego, budowania marki online
  • szukamy energicznej, wytrwałej osoby, która nie boi się wyzwań
  • zależy nam na Twojej inicjatywie, samodzielności i aktywnym kreowaniu strategii rozwoju firmy
  • mamy dla Ciebie samochód służbowy, więc mamy nadzieję, że masz prawo jazdy
  • znajomość języka rosyjskiego byłaby dodatkowym atutem, gdyż 95% naszego personelu to obywatele Ukrainy, Białorusi i Uzbekistanu

Czym będziesz się zajmować?

  • pozyskiwaniem nowych Klientów i przygotowaniem ofert handlowych
  • dbaniem o długotrwałe relacje handlowe z Klientami oraz partnerami biznesowymi
  • wdrożeniem i realizacją planów sprzedażowych
  • analityką oraz raportowaniem działań marketingowych i sprzedażowych
  • rozwojem i monitorowaniem rynku

Dlaczego warto z nami pracować?

  • Z nami nie będziesz się nudzić – jesteśmy kreatywnym zespołem, który realizuje ambitne i ciekawe projekty
  • Nasze know-how w połączeniu z Twoim zaangażowaniem zapewni Ci atrakcyjne wynagrodzenie, czyli solidną podstawę i wysokie premie
  • Gwarantujemy Ci nieograniczoną ilość kawy i herbaty, narzędzia do pracy (komputer, telefon, samochód), duże możliwości rozwoju i samodzielność w działaniu

 

MŁODSZY SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Mile widziane doświadczenie w obszarze kadr/księgowości oraz ukończony kurs lub studia w tym kierunku;
  • Znajomość pakietu Office;
  • Znajomość podstaw prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
  • Dokładność, terminowość, odpowiedzialność i zaangażowanie w pracę;
  • Bardzo dobra organizacja pracy;
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • Chęć do nauki i rozwoju.

Czym będziesz się zajmować?

  • Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac dla pracowników;
  • Wprowadzanie oraz aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym ( w tym w programie Płatnik);
  • Rozliczanie i ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, delegacji;
  • Nadzorowanie terminowości przeprowadzania badań lekarskich oraz szkoleń BHP;
  • Sporządzanie raportów i deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON oraz PPK;
  • Wprowadzanie rozliczeń do programu księgowego;
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę w perspektywicznej i szybko rozwijającej się branży outsourcingu procesów logistycznych i produkcyjnych;
  • Pracę w firmie odpowiedzialnej społecznie – jesteśmy laureatem konkursu „Pracodawca przyjazny cudzoziemcom” 2020, organizatorem cyklicznej akcji charytatywnej „Cenimy Wielkich, Wspieramy Małych”;
  • Niezbędne narzędzia pracy;
  • Pakiet medyczny;
  • Możliwość rozwoju.

01
Specjalista ds. rekrutacji pracowników z Ukrainy, Białorusi, Gruzji
02
Project manager z j. rosyjskim
03
Przedstawiciel handlowy
04
Młodszy Specjalista ds. Kadr i Płac

Przychodzi do nas bardzo wiele zgłoszeń. Informujemy zatem, że odezwiemy się tylko do wybranych kandydatów.

Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie swojego CV na maila: biuro@profit4you.pl

Kontakt telefoniczny: +48 536 587 566